Snuppisa Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil så gjerne finne dette berømmelige EL-slimet, men har så langt ikke lykkes. Denne PP-en har jeg drukket grapefruktjuice og tatt solvipect hostesaft, men jeg er nærmest knusktørr likevel. Er det flere enn meg som har det sånn...? Ellers i syklusen kan jeg ha litt utflod, men altså ikke nå som jeg i følge EL-testene har EL...Jeg har blitt gravid to ganger tidligere, men da tenkte jeg ikke over hvorvidt jeg hadde noe utflod eller EL-slim. Det har i hvert fall aldri vært store mengder ettersom jeg ikke har lagt merke til det. Jeg føler at sjansen for å bli gravid uten antydning til EL-slim er liten, så det er litt frustrerende at jeg ikke får noe selv med hostesaft og juice...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 hei! jeg skjønner hva du mener!! jeg har funnet el slim for første gang denne pp!! og jeg har prøvd 17mnd liksom...jeg har rett og slett vasket meg ALT for grundig "nedi der" og ødelagt den naturlige floraen mest sansynlig men s holdt jeg meg unna den voldsomme såpe vasken og vips der var det gitt;) det var no min historie...jo..og i tillegg har jeg drukket hostesaft også
idamamma-00 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Samme her.... Ser alle her snakker om el slim og utflod, jeg har nesten aldri utflod, og merker heller ikke noe av noe el slim. Har blitt gravid 3 ganger (2 sa), har 1 barn. Nå drikker jeg også hostesaft for å se..) Tror forresten det el slimet skal komme (ut) etter el er over, da merker man vel ikke så mye av det mens man har el.... eller..? Ikke vet jeg... Tror man kan bli altfor opphengt i hva alle andre sier og opplever, det er nok veldig individuelt. Ikke stress med dette!! Lykke til;))
Bare blåbær Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Jeg leita også etter det berømmelige el slimet.. Fant det ikke... Men ble gravid likevell... Så ikke bry deg og det du... Krysser fingrene for deg:)
Har fire go`inger Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Jeg finner det heller ikke Er helt desperat etter å blir gravid igjen, etter å ha mistet i SA på julaften. Dette er min første pp etter SA. Jeg drikker også hostesaft. Håper vi blir gravide uten dette slimet:) Jeg har ikke lagt merke til noe slim tidligere heller, og jeg har blitt greit gravid tidligere. Ble gravid i 2pp med førstemann, i 1pp med andremann, og i 2pp med den jeg mistet i SA.
Snuppisa Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2009 Godt å høre at det er flere enn meg som ikke har dette slimet. Felles sjebne, felles trøst;-) Jeg ble gravid uten å prøve på det med dattern min, og jeg ble gravid i 2 PP sist, men da mistet jeg i MA i okt. Ettersom det er flere av dere som har blitt gravid uten problemer tidligere, skulle man jo tro at det ikke spiller så stor rolle om man ikke har El-slim da. - Det skal sies at det kun er akkurat nå i prøvingen jeg savner det da. Helt greit å ikke ha EL-slim og mye utflod sånn ellers! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå