Gå til innhold

Flight 93

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme dumme dumme meg......skulle se Beck igår på tv. Hadde sett den før og zappet til annen kanal. Der gikk Flight 93 og jeg ble sittende og se......dumme dumme dumme meg..............skal jo ut og fly med to av barna mine til torsdag..................argh............FÅ DET UT AV HODET FÅ DET UT AV HODET FÅ DET UT AV HODET FÅ DET UT AV HODET!!!

Og for de som ikke aner hva jeg snakker om, 9/11, og ja, det gikk dårlig med Flight 93....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du da........ Verre enn meg du jo.

Må liksom bare se.....bare litt....

Men du... 9/11 har vært, sjansen for at noe tilsvarende skjer på vei dit du skal......er vel lik 0,0000000000000000001% sjanse eller noe sånt.

Du vet det, men det er nok ikke så lett å tenke rasjonelt når man har fått noe sånt på netthinnen.

Nå kan jeg jo fortelle at det å fly er fortsatt en av de tryggeste måtene å forflytte seg på:-) Og så kan jeg fortelle at når de skriver om flyulykker i statitikkens øymed, da tar de altså med ALT. Så om en septikbil har kommet borti et fly, på bakken, regnes det som flyulykke... i %. Så vet du det:-)

Og det var mange fler som gikk uvitende på jobb den morningen 9/11, som døde, enn det var av de som satt i fly.

M.a.o Det kan være skummelt å gå på jobb også, vi er nok aldri trygge....desverre.

Men jeg er helt sikker på at du kommer trygt både fram og tilbake på den turen du skal på.

Det skumleste med den turen er å huske å se riktig vei når man krysser gaten:-)

Skrevet

å nei snille snille du, du må jo ikke se på sånt når du skal ut og fly!!

Men når det er sagt, som msb sier over: Det er trygt og fly! Det går bra!! Det er bare sånn vi er klarer liksom ikke helt og slippe sånne ting vi hører og ser når vi skal ut og fly!

Ikke tenk mer på det, heller konsentrer deg om og glede deg til turen, det blir sikkert helt fantastisk, mange fine opplevelser og shopping:))

Skrevet

Huff da.Men slikt skjer ikke ofte.Så du kan være helt trygg og nyte turen ja.Men etter en slik film vet jeg at det ikke er lett.Har sett den,og jeg liker ikke tanken på at den er laga etter en sann tragedie.

Men jeg og tog er ikke venner lengre.Ikke etter den togulykka som var fior noen år siden..

Gled deg til turen.Tenk at dere skal på venninnebesøk så langt borte da =))) Superheldig er du =)

Skrevet

Åh dere er søte da!! Takk for oppmuntring, jeg er tullete ja:-)

Og vet jo det dere sier, men der og da så blir det så fælt at tankene spinner avgårde. Skal ta meg sammen og kutte ut bildene!!!

Promise:-)

Skrevet

Du er nå søt du å da ;o)

La ikke turen bli ødelagt av slike bilder.Se heller for deg hvor du skal og hva du skal gjøre der borte =))))

Heldiggris ;o)

Skrevet

Kjære gode klatten.... Du vet jo at det går bra....

Vi kjørte frem og tilbake til Karlstad i helgen i ekkelt snøvær.... det var skikkelig skummelt... da tenkte jeg på alle som mistet livet på veien.

Det gikk bra det også...

Ha en fin tur. Deilig og komme seg lit vekk av og til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...