Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hipp hipp hurra for deg som fyller år i dag:-) Ønsker deg en strålende dag med mange klemmer og gode mennesker:-) Klemklemklem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Gratulerer med dagen!!! Håper den blir full av sol og glede:-) Kake og snille barn kan du jo også få:-) Bursdagsklem herfra også.
Superlis Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hei og hå og tusen takk for gode ønsker! Så langt har bursdagen vært bra. Solen skinner og jeg er hjemme med mini som har hatt feber hele helgen, men virker som det er i ferd med og slippe taket:)) Vi har kost oss med barne tv, bakt kake og rydder litt til min kjære mamma kommer på besøk i kveld.
Karomamma Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 GRATTIS MED DAGEN, Superlis!!! Håper du får enda mer kake og klemmer utover dagen. Og masse SOL!! Klem fra meg
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 "Hæppe bippe q-juuuu" (strofa mi da jeg var lita ;o) Håper dagen blir kjempefin og inneholder masse kaker og pakker. Kos deg med å være et år yngre =0) Gratulerer med dagen Stor bursdagsklem fra meg!!
Ronja65 Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 HURRA, HURRA, HURRRRAAAAA.... Ha en fortsatt fin dag.
Gummelillan Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Veldig sent, men; GRATTIS MED DAGEN SOM VAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper du hadde en fin dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå