Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag 23 februar..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager på overtid nu, håpe lille snuppa kommer snart. Slimproppen har gått i løpet av helga og i dag var det en liten blødning....

Skrevet

Hei. Har termin til mandag 2. mars(7 dager igjen). Kom blodblandet slim i natt, så nå er forventningene høye til hva som skjer videre denne uka. Småen er i like vigør selv om jeg er i fullgåtte 39 uker. Ser ikke ut til å ville roe seg. Er særlig sprek rundt midnatt, og da får ribbein og ryggrad unngjelde. Er vel verdt det!

Skrevet

28 dager. Nå går det vel fort tenker jeg???

Skrevet

10 dager igjen i dag! Forrige snuppa kom 10 dager før termin, så jeg håper jeg slipper å gå altfor mange dagene til...er en smuuule lei!

Skrevet

-9 dager!!!

skal på kontroll snart og håper dem stripper!!! vil ikke bli satt i gang ennå...vil starte av meg selv så godt jeg kan.

Skrevet

45... Ikke høygravid engang :/

Skrevet

Jeg er -1 dag i dag. Her er det ikke noe som tyder på at det skal skje noe på en stund:(

Skrevet

21 dagar. Så då er det tre veker til den magiske datoen. Er eg "fødeklar" no, skal tru? Eller er det frå og med i morgon? Når det er 20 dagar igjen?

Skrevet

19 dager...

har så mye vann i fingrene nå at det er ubehagelig å sitte på dataen...

Skrevet

-2 dager og drittlei... men overhode ingen tegn på at noe skal skje med det første...

Gjest leelu25 *høygravid*
Skrevet

Maks 35 dager igjen til vi får treffe tulla :)

Ks på termin om hun ikke vil ut før!

Skrevet

7 Dager igjen :D Og slimproppen gikk i går kveld med en liten blødning så nå håper jeg virkelig noe skjer snart :D

Skrevet

27 dager! E lei og litt bekymra i dag pga har ganske liten mage i forhold til andre som har termin samtidig...

Skrevet

termin er om 38 dager men skal inn til i gangsetting om 31 dager :)

Veldig glad for det, for eg e dritt lei....!

Skrevet

En dag overtid...så nå venter vi i spenning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...