Gå til innhold

14. uke og våknet med blødninger...!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ul flere ganger, senest for to uker siden og alt så veldig bra ut. Skulle trene spinning i dag morges og merket blødningene før det så droppet selvsagt timen. Sitter nå og venter på å ringe legen. Dette er ikke noe gøy:(((

Ikke mye blod, litt brunt men også litt friskt kom på papiret. Og så har jeg litt stikkninger og ømhetsfølelse i magen. Etter besøk i går var jeg helt slått ut i går ettermiddag så måtte legge meg kl. halv ni.

Hva skjer med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror og håper at alt er normalt. Kanskje har du hatt samleie i går, kan jo komme litt blod i etterkant av det.. Hvis morkaka ligger litt langt nede, kan blødningen komme av det... Krysser fingrene for deg! Klem..

Skrevet

Jeg har også hatt blødninger, som etter ultralyd og undersøkelser viste seg å være helt ufarlige. Kjenner også mange som har hatt blødninger gjennom større deler av svangerskapet, men hvor alt likevel har gått helt fint. Hormoner og overømfintlige slimhinner og alle mulige endringer i kroppen vår nå gjør at ikke alt hele tiden oppfører seg som 'normalt'. Håper du føler du fikk betryggende svar hos legen, og at alt er bare bra!

Jeg fikk beskjed om å ta det litt med ro, så det er sikkert ikke dumt å stå over spinningen ;-)

Skrevet

YES. Det gikk bra hos legen. Babys hjerte slo og den sparket som bare det. GODT å se...gikk noen tanker i gjennom hodet på morgenkvisten der. Legen var så beroligende og flink og hun sa at hadde hun vært i minste tvil ville hun ikke sagt det hun sa men hun kunne med temmelig stor sikkerhet si at her er alt bra og helt normalt. Og så viste hun med en skisse der hun beskrev hvordan babys presser seg oppover og livmoren utvider seg og det naturlig nok kan gi litt blødninger (i større og mindre grad). Hun sa at jeg skulle fortsette som normalt, men at jeg så lenge blødnigene vedvarte skulle frastå fra samleie og bad.

Ja, sånne ting gjør at jeg blir litt stresset og betenkt vedr spinningøkter i allefall den nærmeste uken så får heller klare meg med noen gåturer...

Skrevet

Godt å høre! :-) Kos deg videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...