Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Føler nesten som det er ny stue her nå. Og sofaen er jo bare ett par uker. Så koser meg sånn i stua nå at jeg ikke vil dra herfra:) Måtte bare si det. Og gardinene kostet 129kr på Ellos. Det er billig det:)
metaMORfose Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Det er deilig med litt fornyelse! Gratulerer! ))
Odetta Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Alltid gøy å fornye seg litt,jeg har kjøpt ny spise stue og er veldig fornøyd med det:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 Ja herlig med noe nytt. Men har enda litt før jeg får stua slik jeg vil ha den. Mangler tid til å rekke over alt. Men litt etter litt nærmer vi oss..
Odetta Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Skal ha mye bedre økonomi for at det skal bli helt slik en ønsker seg,i allefall her i gården:) Men lærer litt jo lenger enn lever feks. ikke ta i mot allt svigermor kommer med for å være snill:D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2009 Ja hadde jeg hatt ett par millioner hadde jeg vært langt på vei for alle mine planer og ønsker hehe:)
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Kan skrive under på den Odetta, har skapet fullt av underlige duker jeg har "arvet" etter bestemor fordi jeg ikke hadde hjerte til å si nei til dem. (De er ubegripelig stygge!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå