Gå til innhold

Superjgengen hvordan går det? 23.02.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går dere med dere?

Her går det verken framover eller bakover for å si det rett ut.

Men nå har jeg bestemt meg, så til uka skal jeg melde meg inn på ett trenings senter. Så nå skal jeg begynne å trene der. Så det blir 375 kr i mnd jeg kan bruke mindre på andre ting.

Noen gode tips fra dere????

Jeg prøver å bli mer bevisst hvordan jeg tenker..

Jeg har alldti vært slit at jeg har hatt tusen unnskyldninger for å få lov til å spise snop, få lov til å spise kaker, ha to gode middager hver dag. Og det er iallefall ikke min skyld når mannen stikker ned for meg på butikken og kjøper sjokolade til meg kl hall ti om kveldene når jeg ber han om det. Det er jo han sin feil at han gjør det. Men nå er det slutt på disse unnskyldningene, det er mitt liv og mitt ansvar. Så fra nå av skal det jo ikke være noen unnskyldninger, og målet er satt. Nå gjelder det bare å jobbe meg sakte men sikkert mot målet mitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går dårlig : (

Jeg skammer meg over meg selv at jeg spiser så mye snop som jeg gjør : (

Men jeg KAN, jeg VIL og jeg SKAL klare det, å få en sunnere livsstil og dermed gå ned i vekt.

Skrevet

Litt på stedet hvil her ôg. Spiser ikke spesielt usunt og prøver å ikke ha noe å snope på i huset annet enn frukt. Har ikke fått trent noe regelmessig og nå bruker jeg mye energi på småen som er syk så jeg orker ikke særlig mye etter at han er lagt om kvelden :(

Gleder meg til alt og alle blir friske i dette huset igjen...

...Også har jeg vært skikkelig dårlig på å drikke vann i det siste, fy meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...