Gå til innhold

Planer for uka som står for dør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det vinterferie. Og vi skal være hjemme hele gjengen hele ferien. Skal bruke tiden å pusse opp litt. Håper iallefall vi får en god start:) Ellers skal vi bare kose oss sammen hele fam!

Dere da?

Ps. Dette været som er her nå frister jo til en uke i syden. Men nå venter vi spent på våren her. Bare ei uke igjen så er alt mars i gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vinterferien over, og jeg skal hvile, mannen skal jobbe og rakkerungene er i bhg og på skole. Jeg liker hverdagene.

Onsdag skal jeg på møte på jobben, og det gleder jeg meg til. :))))

Torsdag skal jeg til legen, og så er det jo nesten helg igjen!

Skrevet

Vi er også ferdig med vinterferien. Denne uken forsvinner med jobbing tror jeg.. Fri idag, så skal jeg jobbe 7 dager i strekk..

Skrevet

Vinterferie her også ; ) Men det gjelder jo bare eldstemann. (jeg har jo perm). Jenta på 4 og mannen skal gå man, tirs, ons.

Tors-lørdag skal vi på tur til Danmark. Det gleder vi oss kjempemye til : )

Skrevet

Har gått litt i surr, ikke sikker på om det er vinterferie denne uka eller uka som var :-/

Ingen spesielle planer. Lilletust er fremdeles syk så det blir å pusle rundt ham og passe på at han har det bra. Mulig vi får besøk av en venninne av meg til helgen.

Skrevet

Nå nyter jeg første kveld i vinterferie. Tror vi må reise vekk til neste år. Må få høre hva dere syntes om Danmark nå om vinteren kulå. Vi skal til Danmark i begynnelsen av juni.

Er legoland og andre parker åpne nå? Hva skal dere gjøre?

Skrevet

Vi skal til blokhus, feriesenter. Bare for å gjøre noe gøy. Det var color line som hadde et tilbud om det : )

Blir nok bare til at vi er der siden vi ikke skal være så lenge : )

Skrevet

Hørtes veldig gøy ut! Får nok litt lyst å reise vi og. men får bare se fram til vi skal dra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...