Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Min barnefar var utro mot meg, men som han sier så har han tenkt på meg hele tiden siden han gjorde det han gjorde osv, og vil egentlig ha et liv med meg og sønnen sin. Men har liksom ikke gjort noe med dette, han er fortsatt i et forhold med hun han var utro mot meg med.. Isåfall, han var utro mot meg med henne og når det var pause mellom dem(som han sa iallefall) så kom han til meg og var utro mot henne igjen med meg.. Føler liksom at jeg burde fortelle henne hva han egentlig holder på med, eller burde jeg bare la han holde på? Som sagt, hun ga seg jo faen når han var utro mot meg med henne..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hold deg for god til dette. Det er mitt eneste råd til deg. Har vært gjennom det samme, til punkt og prikke.....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Holde meg unna han tenker du på eller la være og fortelle henne noe?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Fortell henne det, du. Synes sånne mannfolk skal få så det passer. hilsen en annen
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hold deg unna ham. Hva Fa.. skal en med en slik type? Det ender bare i tragedie likevel.... Hilsen hun første som svarte.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Vil du virkelig ha en sånn mann? Hvor er selvrespekten, for det første?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Han lover meg både det ene og det andre men ender opp hos henne hver gang, men savner han så utrolig.. Og får liksom håp hver gang han kommer med snakk om oss., men som sagt.. Han klarte å være utro mot meg(moren til sitt barn) og har vært utro mot henne nå.. Mye annet og som ligger bak men skulle jeg begynt å skrive om dette her så hadde det blitt for mye å lese.. Men denne mannen kommer vel aldri til å klare å være trofast?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Ja jeg vet, føler at han lever livet på unnskydninger og løgner. Men klarer liksom ikke å glemme han, han kommer til å gjøre meg til en idiot. Familie og venner ber meg om å holde meg unna han, er det ingen som forstår meg?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Hvis du fortsetter med ham , i den tro at han skal elske deg, respektere deg og være trofast - da lever du livet ditt på en løgn du også. Og hvis du tilgir ham hver gang han har vært utro - da lever du livet ditt på unnskyldninger. Familie og venner ber deg holde deg unna ham - ja, skulle de bedt deg om å være sammen med en slik fyr, da? De bryr seg! Å forstå deg, er ikke det samme som å ønske deg en sånn dritt. Husk uansett: Du har ansvar for deg selv og ditt eget liv.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Hmm.., jeg skjønner hva du mener. Men tenker på at hvis jeg forteller henne dette så kommer han til å bruke ungen vår igjen som hevn på en eller annen måte:S Men hun trenger jo å få vite, hvis hun eventuelt ser seg på blind på han hun og..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Hun trenger vite, ja. Men du trenger _IKKE_ han!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 Dette er en fyr som vil ha i både pose og sekk. Hvis han skulle komme tilbake til deg, hvordan i alle dager skulle du kunne stole på ham? Nei, ikke la ham bruke deg mer, det finnes andre, og bedre fisk i havet...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #13 Skrevet 23. februar 2009 FORTELL DET!!! det synes jeg ihvertfall, jeg ville ha blitt glad om noen hadde fortalt det til meg. har du no mld eller no om hun ikke skulle tro deg. hadde du blitt glad for at hun hadde fortalt deg det om hun hadde vist om deg?? hun veit jo ikke om deg engang å da synes jeg det ergreit at hun får vite hva slags mann hun holder på med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå