vic_89 med prinsen Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Min søster og jeg lekte med noen utrolig søte små dyrefamilier da vi var små. Små familier, alt fra kaniner til bamser, katter osv. De har klær og møbler, og det er veldig pene leker. Har lyst å kjøpe noen til min niese's bursdag siden hun er så glad i dem,men husker ikke hva de heter! Noen som har idèer?
vic_89 med prinsen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg klarte å finne ut av det selv; Sylvanian families!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Aldri hørt om de. Men du er nok litt yngre enn meg (om du er født i 89). Er det noe som er populært idag også allså? Skal snart i bursdag jeg også. Så hadde kanskej vært en ide?
Odetta Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 hehehe husker disse ja:) var vel rundt 8-9 år når vi lekte med disse,hadde ekorn,bjørn og rev hvis jeg ikke husker feil,men ble en brå slutt på de,husker godt secret keepers også jeg små og store dyr som du kunne låse inn hemmeligheter i jeg hadde svane og snegle:) den svunnene tid,noen andre sm husker leker som er borte fra markedet? Jeg er i allefalll opptatt av at snuppa mi skal like my little pony og Care bears;)
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Er for gammel til at jeg husker dem fra egen barndom, men har sett dem på nettet - kjempesøte Blir en glad niese tenker jeg.
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Åh, takk for at du minnet meg på dem :-) Husker at venninna mi hadde dem, og jeg syns de var så fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå