Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg fikk en nydelig jente for 6 uker siden, som jeg ammer. Jeg har noen kilo å få bort nå fremover, og fikk høre på sykehuset at i løpet av et års tid vil jeg være tilbake til utgangspunktet, Ett år...?! Noen som har tips for å øke forbrenninga så jeg kanskje kan reduseres litt fortere fordi jeg er Stor og trives aldeles ikke med det!! Jeg gjør alt jeg skal gjøre, triller turer og spiser sunt og alt slikt, men er det noen "kjerring-råd" der ute som kanskje kan funke for å "speed things up" litt?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hvor mye ekstra er det du har? Jeg har hørt at det ikke er bra å gå ned mer enn en halv til høyst en kilo i uken når man ammer.. Uansett, hvis du går ned mer i uken vil kroppen din gå i sparebluss, og du vil forbrenne muskler istedetfor fett.. dvs... det vil ikke være en varig vektnedgang.. Det beste er å ta det sakte men sikkert.. :-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Bare pass på så du ikke mister melka når du ivrer etter å gå ned i vekt.. Kjedelig konsekvens..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Bli alenemor.... Så enkelt er det! Minus 5 kilo fra startsvekten jeg nå, og sønnen min er 6 mnd. (Jeg startet graviditeten med 52 kilo!!) En uke etter fødsel var jeg på `normalvekten` min igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå