Gå til innhold

hvorfor legger jeg på meg så mye?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 29 og har lagt på meg 15 kilo...la på meg masse da jeg gikk gravid for 3 år siden også, jeg gikk opp 30 kilo til slutt...men gikk jo ned igjen, og jeg er egentlig veldig slank...spiser ikke noe mer enn det jeg har gjort til vanlig, men hvorfor er jeg så utsatt i svangerskapene...?

 

hmm.... litt deprimerende, kan det bare være at jeg har så mye vann i kroppen??!!!

 

jeg mener det er på lårene,armene, hoftene...litt i ansiktet også!

 

jeg får ikke de gamle buksene mine lenger opp enn knærne lissom, er det her normal eller ? hehe... huff :/

 

bare klager jeg, men føler meg så TJUKK!!! =(

og ja det er jo selvfølgelig verdt det, men bare lurer på om det er normalt, eller om jeg gjør noe galt?... jeg slanker meg ikke akkurat, men jeg går mye og spiser normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er til noen trøst så har jeg lagt på meg ca 11 kg, og jeg er 27+4 i dag.

Jeg har nok litt, men ikke mye vann i kroppen....

Jeg forstår endel av vektøkningen da...jeg rører mye mindre på meg og har hatt stor appetitt hele svangerskapet :S

 

Hvis man får en veldig rask og stor vektøkning kan det ikke i noen tilfeller være tegn på svangerskapsforgiftning? Det er sikkert ikke det du har, siden du opplevde det samme i forrige svangerskap, men om du er bekymret ville jeg ha ringt jordmor eller sykehuset og fått det sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også i uke 29 og har lagt på meg 13,5 kg og dette er mitt første svangerskap. er litt vann merker eg, for eg får veldig lett merker på kroppen etter sokker osv. Jeg er ikke veldig aktiv, men eg prøver å gå tur noen dager i uka, og eg har økt matlyst, men prøver å ikke spise så mye mer enn vanlig. Satser på at det går av igjen etterpå, så eg prøver å ikke tenke så mue på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...