Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg leter etter en bok som jeg selv leste når jeg var liten.. Handla om ei samejente igjennom 4 årstider... tror boka heter livet på vidda, men jeg er ikke helt sikker, finner den ikke på nettet.. den er skrevet på slutten av 70tallet tror jeg.. noen som husker boka?noen som vet hva den heter eller hvem forfatteren er sånn at jeg kan få tak i den..?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 har prøvd å søke etter den på google og i diverse nettbokhandler men jeg finner den ikke..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 skal spørre ei som leser mange bøker..vent litt
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 takk.. det er en barnebok altså..jenta i boka tror jeg heter Marit-Inga..
Northernlights Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Finner du det der? http://nabo.nb.no/trip?_b=samisk&_n=0&_boole=and&CCL=&forfatter=&tittel=&institusjon=&emneord=&om_person=marit&om_sted=&klassenummer%26=&l%F8%F8v=&is=&%E5r=&vertsdok=&hefte=&spr%E5kkode= mente ikke være anonym..
Northernlights Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Hjemme på vidda : med reinflokken på flyttefot / Bodil Hagbrink ; oversatt av Jo Tenfjord. - [stabekk] : Bokklubbens barn, 1982. - [60] s. : ill. (18c2) Også utgitt av Aschehoug & Co, 1983. Kan det være den?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 jepp det er nok den.. hjemme på vidda var det, jeg mente å huske at det var livet på vidda.. tok et kjapt søk nå, men jeg finner den ikke for salg i noen nettbutikk,, kun i noen bibliotek-lister.. vet du om noen nettbokhandel som kan ha den?
Northernlights Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Hvis du vil kjøpe den på engelsk, er den på salg på nettet. Der heter den Inga and the Reindeer. Ligger ei bok på amazon for 50 dollar iallefall.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 vil helst ha den på norsk, har lyst til at vesle jenta mi skal få lese den for jeg hadde så stor glede av den selv når jeg var liten.. finner den ikke på norsk noe sted, har sett i alle nettbokhandler jeg kommer på nå, men det er vel kanskje ikke så rart siden det er en bok som er noen år..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 ja får ta meg en tur innom der i morgen.. så får jeg fortsette å lete på nett om noen har den... tusen takk for hjelp iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå