me84 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Å har så dårlig samvittighet...skulle vært i en begravelse til uken men har bestemt meg for ikke å gå, da det er bare litt over en uke til termin og ca 3 timers reise til begravelsen...men får så vondt inni meg av det...
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 det skal du ikke tenke på, for alle sjønner deg om du ikke kommer i den begravelsen...
me84 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Takk det var egentlig d jeg trengte å høre...den der samvittigheten altså...klarer ikke legge den fra meg:/
Månefeen ♥ Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Skjønner følelsen, men ikke ha dårlig samvittighet Jeg var i en begravelse rett etter nyttår, halvveis i sv.skapet. Dro fra Bergen til Oslo kun pga dette. Jeg var ikke høygravid som deg, men har slitt med hypermesis hele tiden, gikk ned mange kg, vært innlagt osv. Så alle ble veldig overrasket da jeg kom, fikk vite av hele familien at de hadde skjønt meg veldig godt om jeg ikke deltok, og de ble overrasket over å se meg der. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ikke dra, de skjønner deg godt! Du skal faktisk snart sette et nytt liv til verden, det krever litt krefter av deg, de må du spare på nå
Spireline Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Jeg droppet selv en begravelse for litt siden. Følte det var for langt å dra, for utrygt m tanke på at noe kunne skje.. og rett og slett for sliten til å delta i noe slikt. Alle skjønte det veldig godt, ikke ha dårlig samvittighet for det =)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 hhelt enig.. så prøv å legg vekk den dårlige samvitigheten og tenk heller på barnet i denne samenhengen.. for det tar veldig på kroppen å vere i begravelse å i tillegg vere gravid. mann blir heilt gåen etterpå... var i begravelse til min bestemor eg når eg hadde to mnd i gjen når eg gikk med eine datra mi.. å de i slekta mi hadde ikke regnet med at eg kom til å komme den dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå