Gå til innhold

Hva bedrev du timene før fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, før den startet?

det jeg er ute etter å finne ut er hvor mange av dere som bedrev et "kjerringråd" før fødselen startet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagde og spiste fødepizza, hadde sex og surfa på BiM.. ;)

Skrevet

Lå i min dypeste søvn. Våknet av vannavgang...

Skrevet

hadde sex, sovnet, vannet gikk men ingen rier.. la meg i badekaret, "full shavings" og lakking av tær og så må mess-tv.. hadde noen "rier" å tenkte gud så vondt, akkurat som mensensmerter hehe.. det ble kjapt endel værre smerter etterhvert ja!!

Skrevet

Jeg tok meg en runde med vibratoren min på full styrke 11 dager før termin.

Klokka var ca 15-16 på ettermiddagen.

Kl 20 gikk vannet og 7 timer og 40 min etter var sønnen min født. :-)

Det var slettest ikke meningen at fødselen skulle starte, men det gjor den!

Skrevet

Jeg sov søtt... Våknet kl 0750 av at vannet gikk..

Skrevet

så på fyrverkeri, spiste godis og så på stand-up på dataen i senga med samboeren :)

Skrevet

Jeg stod opp som normalt 7.15 kjørte barn til skole og barnehagen, reiste hjem og spiste frokost og leste avisen. Ringte mamma som skulle komme på eftan for å høre når ca dem var her.

Hoppet i dusjen og kjente første rie, endelig. Ringte føden, pakket baggen og ordnet det praktiske med henting av skole- og barnehagebarn. Ankom føden 10.30 og kl 11.15 satt jeg ute i sola, nydusjet og ringte famlie og venner og ventet på mine foreldre.

Skrevet

Hadde sex, sov og våknet av rier.

Skrevet

Fikk modningspille kl 09 og kl 15, og lå først 2 timer helt i ro i senga, for så å spasere opp og ned trappene og korridorene på sykehuset :-)

Kl 2330 gikk endelig vannet. og alt starta.

Skrevet

Førstemann: Fikk min tredje kur med modningspiller, hadde besøk av mannen min og moren min, gikk litt rundt på sykehuset.

Nummer to: Sov

Skrevet

Var på Ikea med rier:P

Så hjem i badekaret,å rett på sykehuset:)

Skrevet

Hadde vært på kafè med venninner, og satt i bilen da vannet gikk....

Tok to Duphalac tabletter to dager før, for jeg hadde ikke fått gått på do på en uke. JM tror det var "diareen" som satte det i gang, men jeg vet det var tablettene;) Var ikke meningen å starte fødselen, men et reelt behov for å gå på do som gjorde at jeg tok tablettene.

5 dager før UL-termin, 2 dager før min termin.

Skrevet

Vi hadde sex dagen før. Var heller mislykket fordi jeg bare fikk vondt, så han fikk ikke gjort seg ferdig (som jo er essensielt). Så timene før fødselen startet, lå jeg og sov. Våknet med rier.

Skrevet

Slo plenen med en gammeldags gressklipper som man må skyve selv.

Skrevet

Var i byen med min mor for å hale ut dagen, fant pakke til min kusines ufødte barn (skulle ha barn tre mnd etter meg) da vannet gikk. Trodde ikke helt at fødselen skulel starte, var innstilt på å gå over tiden jeg.

Andre gang så sov jeg lenge, våknet ikke skikkelig. Så min mor tok med seg min datter på tur, tror igrunn hun merket før meg at jeg skulle føde den dagen. (hun ringte to timer etter og var litt snurt siden jeg enda var hjemme... men det varte ikke lenge nei)

Skrevet

Hadde rundvask i huset, og ommøbelert i stua. Da jeg endelig var ferdig og skulle kose meg med nybakte kanelsnurrer da gikk vannet.

Ble litt irritert fordi jeg skulle se noe på tv akkurat da.

Skrevet

Nr1 hadde sex 24 timer før vannet gikk. kvelden etter spiste eg smalahåve og 3 timer etter gikk vannet :) Har tru på smalahåve he he :)

Nr.2 sov. Våkna av att eg svømte i svette og rier med 10 min.mellomrom

Skrevet

Jeg så sesongavlsutingen av Lost sesong 1, var så spennende at det "skremte vannet av meg" :P

Skrevet

sex og bim=)

Skrevet

Sprang rundt i byen og lette etter de jævla svartingene som stjal min vennines veske, nei fant dem ikke. Men riene startet av løpingen.

Skrevet

vaska hus, hadde sex når samboeren kom hjem (fikk skikkelig nedtrykk etter da.r.art), handla på Ultra og dro på Peppes. Spiste salsa og jeg trodde jeg ikke tålte den,men d viste seg å være begynnelsen på riene..tihi:)

Skrevet

Stod opp og ringte føden fordi jeg blødde litt (var visst slimproppen), laga frokost, dusja og jåla meg, fikk rier som kjapt ble tette, pakka bagen ferdig og dro til sykehuset og fødte! (hadde vel 9 cm åpning da jeg kom) Så, ingenting spesielt, men var 4 dager på overtid da. Gikk turer hver dag med bikkja, da føltes det litt som om ungen skulle ramle ut, hehe.

Skrevet

Jeg og mannen min gikk først en lang fjelltur før vi dro på golfbana. Jeg spilte 9 hull og ble så med å gå 9 hull til mens mannen min spilte. Når vi kom hjem spiste vi middag før vi måtte dra på sykehuset.

Skrevet

Var på jobb..satt på trikken med barnehagen :) veldig stilig at vannet gikk der.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...