fult hus:) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 ganske ofte når jeg vrir på meg, eller gjesper eller hva som helst. kan komme mens jeg sitter helt i ro.. er kjempe ekkelt.. kjenner ut som noen gir meg et støt eller rykker ut ettelerannet i magen av og til.. syns d kjennes kjemperart og nesten litt skummelt ut.. noen fler som har kjent noe sånt?
kinderegget Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Ja, har opplevd det ganske ofte, også før barnet var blitt så stort at det er sjanse for at det kan ha vært et megaspark... vet ikke hva som forårsaker det....
fult hus:) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 hmmm.. d er ganske akkurat på samme plassen nesten hver gang også..
Jikki - pjokken & småen Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har det på akkurat samme måten, og tror det er en av de skrå magemusklene mine som ligger litt i spenn for tiden siden magen utvider seg litt om litt. ( Er 15 uker) Men det er kjempeekkelt, og jeg rykker til hver gang. Akkurat som å få støt på samme plassen hver gang. Hmm....
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har også hatt dette siden magen begynte å vokse godt... Jordmor sier det er en klassisk beskrivelse på hvordan det kan kjennes ut når magen strekker seg. Jeg hadde faktisk ikke dette med førstemann, men har det nå med andremann...
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 har samme "problemet",hadde det heller ikke med førstemann. Betryggende å vite at andre har det på samme måten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå