mamarama og lille banan Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 nei, jeg har ikke prøvd den, for den er jo vanvittig dyr! flere tusen for ei lita krukke! har ikke så mye penger jeg, hehe
Mor di! Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Hehe, samboeren min er i USA og skulle kjøpe Decleor dagkrem. De hadde ikke den på parfymeriet, så de anbefalte da denne. Og fjompen hadde jo ikke vett til å si at han ville ha en billigere krem da han fikk vite prisen da han skulle betale, så jeg får da den dyreste kremen ever-1700 kroner betalte han for en krukke krem! Jaja, litt komisk også...får bruke den med andakt ;.-) Vil bare helst høre at den er verdt alle pengene....=)
mamarama og lille banan Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 haha, såpass du får bruke den med andakt ja!
mamarama og lille banan Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 du får forresten kjøpt decleor billig her: http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productSex=*&category=Skincare&brand=Decleor&name=Face+-+Moisturisers
Zazu Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Den er super god!! Den er dyr ja, men også veldig drøy. Beste kremen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange!
Mor di! Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2009 Det var godt å høre at kremen faktisk er god, så det er ikke penger rett i dass...hehe... Ellers takk for tips om nettbutikk med Decleor-skal sjekke den ut neste gang jeg trenger krem! =)
partyoffive Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Nå ble jeg misunnelig. Så heldig du er da! La Mer er jo bare den beste. hotteste Hollowyd kremen man kan få, he-he! Jennifer Aniston bruker jo denne bla. + halve Hollowyd. Den er svin dyr. Men skal visst som de sier over være veldig droy.Trenger visst bare en liten perle hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå