Gå til innhold

5000 kr å leve for til neste lønning....12 mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, vet ikke helt hvordan dette skal gå. Er jo selvfølgelig ikke alene om husholdningnen, men allikevel. I mellomtiden er det bursdager og div andre ting som betyr utgifter.

Huff, disse pengene altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er dette etter hus, forsikringer etc er betalt synes jeg det er mye jeg..

har ikke så mye iallefall og det går helt fint

Skrevet

700 kr å leve for til neste lønning 15. mars.

Slik er det hver måned. Heldigvis er vi bare en stor og en liten i husholdningen, og har svært lite krav til materialistiske ting. Skjønner ikke hvordan 100 % stilling kan utgjøre 13800 kr når skatt er trekt fra. Må være luselønn!

Skrevet

Ja, det er etter regninger og alt sånnt er betalt. Hmmm, må ha et høyt forbruk vi da. Må nok bare innordne meg her skjønner jeg !!!!

Skjerpings!

HI

Skrevet

5000 er mer enn jeg har igjen hver mnd. etter lån og barnehage er trekt, så jeg har alltid mindre enn det fra mnd. til mnd.

Skrevet

Jeg har mnds lønn på 12400, så hadde vært deilig med 13800=P

Men vi er heldigvis 2 da, og sambo har litt høyere lønn, men under 20000.

Skrevet

3000 til neste lønning 10 mars. Har også bursdagsfeiring inni mellom der.. Blir trangt, men skal nok gå bra Har allerede kjøpt gave, og handlet inn mat til resten av mnd, så er bare selskapsutgiftene som er igjen.. :)

Skrevet

Da bør jeg jammen klare meg jeg også :o)) Men trenger jo i alle fall 2000 - 3000 kr til mat og noen lapper til bensin. 2 bursdager er det også i denne perioden og divers andre uforutsette utgifter dukker alltid opp.

Får se til å smøre matpakka til jobben og la kantina sluke penger fra andre enn meg.

HI

Skrevet

37500 & leve for til neste lønning 15 mars :D

Skrevet

Lag deg et budjett, det burde ikke by på problemer å leve på det beløpet. (Går utifra at faste utgifter er betalt?)

Skrevet

Jeg hadde vært superglad,hvis jeg hadde 5000kr igjen.

Du får dele det på antall dager,så forholde deg til dagsbeløpet.Hvis du regner på hva du bruker på lunsj hver dag kontra matpakke,tror jeg du får en overaskelse.

Skrevet

Jeg har 5000 til neste lønn 6. mars. Går helt fint det, har full tank på bilen og mat i kjøleskapet! :-)

Skrevet

Vi har 1000,- men har da fylt opp med bensin, og mat i kjøleskap og frysere.

Skrevet

5000 er da drit mye!

Og til du der lenger opp: jeg jobber 100% stilling i barnehage og har utbetalt 13000 kr.

Skrevet

Herregud da.. Hvilken livsstil er det dere har dda, om det skulle bli for lite???

Skrevet

Det er mer enn vi har hver mnd. Er andre utgifter betalt er jo det ganske mye.

Skrevet

Har 50 i minus til neste lønning som er 22Mars:/ Surt det..Pluss at samboeren min er permitert og ikke fått dagpenger av Nav!!

Så må innrømme at jeg ikke synes synd på dere.

Skrevet

Hvorfor får han ikke dagpenger når han er permitert?

Skrevet

syntes det var mye.. vi har rundt det igjen når faste utgifter er betalt å da er det en hel mnd til lønn... må bare begrense deg..

Skrevet

Har du ikke lest/ hørt om alle problemene folk har med NAV, og nav har jo selv gått ut med alt rotet... Omorganisering og sånn dritt. Heldigvis er ikke vi rammet av denne finanaskrisa, enda hvertfall da...

Skrevet

Ja,der har du svaret du som lurte.

Skrevet

Om dere er bare 4-5 i familien som skal leve av dette burde jo det gå helt utmerket.

Skrevet

jeg synes faktisk ikke at det er så mye jeg da. vi har sånn ca 7-8000 etter betalte regninger, å går alltid i null. ikke har vi stort forbruk eller noe.

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var så himla mye. Vi bruker mye penger i bensin sin mannen må kjøre 3 kvarter til jobben hver vei. Også må man jo ha mat osv.

Det går HELT fint å leve på 5000 kr i 3 uker evt en mnd, men syns ikke det var så kjempe masse som noen over her syns..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...