lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hvor gammel er deres barn som får se himmelblå? Jeg synes egentlig at 8 åringen er litt for ung til å få se det, men han innsisterte i dag.
metaMORfose Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes en 8 åring er for ung. Dessuten begynte det jo ikke før 20.30 i dag, og da er det sent. 10 åringen vår sov da ))) men han får heller ikke se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå