Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Er det nok å skrive at man søker om fri den og den perioden pga ditt og datt.... eller bør man begrunne og beskrive?
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 De fleste som jeg har sett har skrevet "Vi søker om fri for X fra da til da pga vi skal reise til Gran Canaria f eks" Vet ikke helt hva som kreves, og det kommer vel litt an på rektor.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar. Regner vel egentlig med at vi ikke får avslag uansett så da trenger jeg kanskje ikke utbrodere hehehehehe
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 At skolen dessverre bare har stengt ca 14 uker i året, slik at det blir fryktelig vanskelig å avvikle ferien sin når barna allerede har fri.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Ja uff jeg har kjempedårlig samvittighet...... er ikke jeg som skal ha ferie. Kun ungen er invitert dessverre. Ikke alle har samme prinsipper her i verden vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå