JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Jeg har fjernet spiralen og venter,venter,venter og venter på mensen. Andre som har fjærnet spiral her?? hvor lang tid tok det før dere fikk mensen igjen?? Hadde regelmessige svak mens når jeg hadde spiralen - men nå etter att jeg har fjernet den er mensen BORTE VEKK :(
J -76 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg fikk mensen tilbake 28 dager etter at jeg fjernet den og har hatt regelmessig mens siden. Hadde nesten ikke mens da jeg hadde den. Den kommer nok, hvor lenge har du ventet da?
idamamma-00 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Var det hormon spiral? Jeg hadde vanlig spiral, og da kom den som vanlig akkurat når den skulle.. Du er ikke gravid da;))
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 hei! tok den vekk den 16. januar. så har jo ikke ventet sååå lenge, men skulle nå hatt mensen for nesten 2 uker siden.
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 hmmmm skal nesten ikke gå ann da, meeen går vel ann. Hadde planer om å vente prøvingen til i april, så bruker kondomer - men er jo ikke så flink til å ta den på helt fra starten av.... GOSJ... har jo lyst til å bli gravid, hadde lyst til å "planlegge" det litt... hmmmm-test MÅ kjøpes i morgen
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2009 hehe..i dag dukka TR opp:) da håper jeg å få syklusen på stell til gubben kommer hjem i april - reiser snar te sjøss nå, så blir 1pp neste gang han kommer hjem :) gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå