endelig mamma:) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hallo Er i uke 19 nå, og fortsatt ikke merket noe tegn til liv.. er det normalt?
endelig mamma:) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Lettelse å høre! Skal på ultralyd denne uken, men livredd for ka eg vil få se.. Men har allerede fått se at hjertet har slått før, men bare hørt fra alle andre at det er vanlig å merke liv så tidlig..lett å bli bekymret!
Mamma til snart 4 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 når jeg var førstegangs kjente jeg ikke liv før uke 23-24, nå er jeg i uke 17 med nr.2 og kjenner ingenting enda helle.
*tullemor* Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er 20 uker på vei om 4 dager, og kjenner veldig lite liv.. Var på UL når jeg var 18+3 og så en frisk og fin liten jente jeg er førstegangsgravid, og morkaken min er foranliggende, noe som demper sparkene... Jeg begynner å kjenne litt mer, men ikke skikkelig tydelig liksom! Tror nok du bare kan slappe av, det er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå