Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Hvor lenge bruker man barnevogn?? (Fikk barnevognen min ødelagt på vei hjem fra syden.. Er det noen poeng å kjøpe ny/brukt. Hun er 3 år og 3 mnd....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Vi bruker ikke vogn mer, lillemor er også 3 år og 3 mnd. Har trilla stående oppslått i uteboden ennå, men har ikke brukt den siden i høst. Men om du får igjen noe på forsikringa så ville jeg kjøpt ny vogn og solgt den.
<3 Legoland <3 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar. Vi fikk halv pris av ny pris siden vognen var over 3 år... Bruker egentlig ikke vogn mer i hverdagen, men lurer på hva jeg gjør på ferier o.l..... Hva gjør dere?? (Vi har ikke flere barn)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Vi har en liten paraply trille hos slektninger på andre kanten av landet. Har også slektninger som vi besøker i ferier som har barn som er litt eldre og litt yngre som vi kan låne vogn hos. Men halv pris av ny pris, fikk dere pengene eller får dere de kun ut om dere kjøper ny vogn? Jeg ville kjøpt en liten trille som dere kan ha med på ferier og slikt om du tror du trenger det, i allefall om du må kjøpe ny vogn for å få ut pengene. Men nå er jo jenta over 3,5 år til sommeren, regner med det er sommerferie du tenker på.
<3 Legoland <3 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Vi fikk ut pengene :-) Ja, tenker på ferie til sommeren og noen turer vi skal ha til våren. Vi får se på det :-) :-) Ønsker deg en god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå