Gå til innhold

Synes dere peniser er pene å se på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, mye man funderer på en søndagskveld ;p

Snakket med en venninne av meg forleden dag. Hun er bifil, og snakket litt om hvor vakkert hun synes det kvinnelige kjønnsorgan er i forhold til det mannlige.

Og jeg må jo si at når jeg tenker meg om synes jeg personlig at det er utrolig lite som er tiltrekkende med den der slappe pølsa som henger der foran de to innsnurpa kulene. Ikke er det noe mer tiltrekkende når den står i stram givakt heller, på tur ut av sitt gode skinn med sæddråper piplende på sitt hodet. *grøssninger!*

Mulig mine groteske tanker skyldes mitt oooh så høygravide sinn, og det faktum at seksualitet og penis gir meg fremmedfrykt just i dette øyeblikk hehe. Kanskje jeg digger mannens tissefant igjen om noen uker hahaha ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

egentlig ikke så veldig.

Ville ikke kjøpt en penisstatue for å si det slik ;)

Skrevet

Nei peniser ikke ikke pent å se på. fikk frysninger jeg av din beskrivelse. blææh.

Skrevet

Peniser er kanskje det styggeste på kroppen, vår del der nede er hakket styggere uasnett.

Så kommer tær, men på langt nær så styggt som våre kjeære edle deler.

Skrevet

Jeg synes faktisk at en erigert penis kan være fint, hvis den er pen da.

Synes en slapp penis med masse forhud er stygt.

Skrevet

Nei de er slett ikke pene å se på, ikke det kvinnelige kjønnsorganet heller. Langt ifra.

Skrevet

Nei peniser er styggiser. Jentetisser er også stygt. Ugh!

Skrevet

En pen, erigrert penis er da flott å se på.

Man ser jo egentlig ikke det kvinnelige kjønnsorganet da, så litt vanskelig å sammenligne.

Skrevet

Noen er stygge. Noen er helt vanlig. Har litt vanskelig for å kalle det pent. Men synes ei heller et kvinnelig kjønnsorgan er pent.

Skrevet

Synes vel generelt at kjønnsorgan ikke er vakre, hverken mannlige eller kvinnelige.. skulle jeg foretrekke en av de så måtte det være en erigert penis..

Skrevet

Nei, syns ikke de er pene - ei heller kvinnelige kjønnsorgan... :-/

Skrevet

Svarte på tråden som er inspirert av denne - og må si at jeg ikke tenkte på den "slappe pølsa som henger der" men som står i stram givakt;) Jeg synes faktisk den kan være pen å se på, men det kommer selvfølgelig veldig an på.

Skrevet

Ok, flott er kanskje mer ordet jeg var ute etter, ikke pen. Men dog...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...