Gå til innhold

Kan en fødsel starte med en liten blødning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en fødsel starte med blødning? Mener å ha hørt dette skjønner dere, og når jeg var på do nå så var det litt blod i trusa .. Er jo 39 + 1 så hadde jo ikke gjort noe :D Men hvis ikke den gjør det så bør jeg ringe føden..hmm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvor mye du blør, men min første fødsel startet med blødning..

Men det er jo også noe som heter tegningsblødning - da er det bare littegarnne som kommer av modningen..

Uansett er det jo ikke lenge til noe skjer :)

Skrevet

Det er sånn at det er blod i trusa og på papiret.. Håper skikkelig noe er på gang her nå!!

Skrevet

Noen fler som vet??? Er såååå spent!!!!

Skrevet

Dersom det er blødning i sv.skapet bør man kontakte føden har jeg hørt.. Så jeg ville ringt til dem for å høre, evt. komme inn til kontroll bare for en liten sjekk..

Har fått forklart slimpropp, det kan ikke være denne som er "gått"?

Skrevet

jeg også ville ringt føden, bare sånn for å forklarer deg til dem, å høre om de ikke vil du skal komme å sjekke at alt er som det skal, og det er det jo også sikkert, men bare sånn for sikkerhetskyld....

lykke til:-)

Skrevet

Nei, var ingen propp eller noe slim.. hmm..

Skrevet

Ring til føden =) De kan si va dette er fortere og mer sikkert enn noen av oss som sitter her :P

Skrevet

Nå har jeg snakka med føden. De sa at det endten var starten på en fødsel eller at livmormunnen korter seg ned :) Håper på fødsel!!!!!! Var i hvertfall ikke noe farlig =)

Skrevet

det var da godt å høre:-) håpe det skjer no mer i natt nå da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...