Kliko Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Kan en fødsel starte med blødning? Mener å ha hørt dette skjønner dere, og når jeg var på do nå så var det litt blod i trusa .. Er jo 39 + 1 så hadde jo ikke gjort noe Men hvis ikke den gjør det så bør jeg ringe føden..hmm?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Nå vet jo ikke jeg hvor mye du blør, men min første fødsel startet med blødning.. Men det er jo også noe som heter tegningsblødning - da er det bare littegarnne som kommer av modningen.. Uansett er det jo ikke lenge til noe skjer
Kliko Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Det er sånn at det er blod i trusa og på papiret.. Håper skikkelig noe er på gang her nå!!
Kliko Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Noen fler som vet??? Er såååå spent!!!!
LilleLine_ Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Dersom det er blødning i sv.skapet bør man kontakte føden har jeg hørt.. Så jeg ville ringt til dem for å høre, evt. komme inn til kontroll bare for en liten sjekk.. Har fått forklart slimpropp, det kan ikke være denne som er "gått"?
Mone snart3barnsmor Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 jeg også ville ringt føden, bare sånn for å forklarer deg til dem, å høre om de ikke vil du skal komme å sjekke at alt er som det skal, og det er det jo også sikkert, men bare sånn for sikkerhetskyld.... lykke til:-)
Kliko Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2009 Nei, var ingen propp eller noe slim.. hmm..
LilleLine_ Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Ring til føden =) De kan si va dette er fortere og mer sikkert enn noen av oss som sitter her
Kliko Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2009 Nå har jeg snakka med føden. De sa at det endten var starten på en fødsel eller at livmormunnen korter seg ned Håper på fødsel!!!!!! Var i hvertfall ikke noe farlig =)
Mone snart3barnsmor Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 det var da godt å høre:-) håpe det skjer no mer i natt nå da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå