pinglo Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Rett og slett forde jeg ikke elsker han lenger. Har skrantet her i 3 år nå, så i dag bestemte jeg meg for at nok er nok. Men han ønsket å gå til samtale på Helsestasjonen først. Og det er helt greit for meg, men tror ikke de kan gjøre så mye med det at jeg ikke elsker han lenger. Han er bare en kamerat av meg og far til min datter, i mine øyner. Men det jeg lurte på..Går det an å gå til samtale på Helsestasjonen, eller er det andre steder en gjør det?
Marsipan❤grisen Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Dere kan ta kontakt med familievernkontoret i deres kommune.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Familievernkontoret er vel kanskje en mer logisk plass.
pinglo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 ok. Takk skal dere ha. Da ringer jeg dit i måren.
du og jeg og vi to Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jeg vil råde deg til å ta kontakt med familievernkontoret, de har folk som kan hjelpe dere i prosessen. Det er mange andre som har vært i deres situasjon, og det er hjelp å få. Og kan det ikke fikses, kan du i alle fall slå deg til ro med at du har prøvd. Jeg har vært i andre enden, altså med en mann som ikke elsket meg mer - og vet at veien er utrolig lang for begge, hvis du velger å gå uten å se deg tilbake.
pinglo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2009 Takk. Skal ringe de i måren tidlig. Høre om vi får time til samtale. Føler meg litt råtten her, for sambo elsker meg og vår datter mest av alt på denne jord. Og jeg føler null og niks for han. Men er villig til å gå til samtale, før jeg stenger døren helt igjen.
du og jeg og vi to Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Så flott at du er villig til å gå til samtale, det er kjempebra! Så får dere bare ta det derfra - ikke alt kan reddes, men det står respekt av å gjøre et forsøk. Det er bare å være ærlig rundt det du føler - og vite at det slett ikke er uvanlig. Lykke til!
du og jeg og vi to Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 http://www.bufetat.no/?mode=searchContact&module=Articles&action=ArticleFolder.publicOpenFolder&ID=390&category=Familievernkontor&sortorder=county
Flate pupper Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Vi er i samme båt, du og jeg, bortsett fra at jeg ikke har gått til det skrittet ennå. Jeg klarer ikke å ta avgjørelsen for jeg er så redd for at jeg tar den på feil grunnlag. det handler jo ikke bare om meg, men om ungene også. Men elske..., nei, jeg tror ikke det, gitt! Tøft av deg, ønsker deg lykke til! (Jeg skrev nettopp et innlegg om det lenger nede her "Når er et forhold egentlig over?").
pinglo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2009 Hei Flate pupper. Har gått å grubbla å tenkt på dette i en evighet nå. Har vurdert opp og ned i mente.Tenkt mye på vår datter, som vi har sammen. Hva som er bra for henne, hva som er bra for oss, om jeg bare er egoistisk osv. Men i dag bestemte eg meg. Mulig følelsene kommer tilbake, når jeg har fått han litt på avstand, kanskje ikke. Men har kommet frem til at det kanskje er best å gå fra hverandre, å se hva som skjer da.
Dailis Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Jeg var uten følelser for min mann i ca 2 år i gangen. Men jeg gav meg ikke. Tenkte at i perioder får vi være venner og fornøyde med det. Jeg visste det kom, fullstendig forberedt på perioder uten lidenskap eller slike følelse i det hele tatt. Det som har skjedd er jo at vi er enda nærmere nå enn før. Jeg har sett mine foreldre jobbe seg igjennom slike perioder opp igjennom. Jeg tror man bare må akseptere a slik er det. Man kan ikke føle kjærlighet utover det vennskapelige i år etter år. Ekteskap (og samboerskap) er i all hovedsak jobb! Lykke til!
pinglo Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2009 Gjorde det egentlig slutt med min samboer for snart 3 år siden. Men så fant jeg ut at jeg var gravid, og gav derfor forholdet er kjanse til. Ting har ikke blitt noe bedre, og følelsene mine for han, blir bare mindre og mindre. Nå ville sambo ha en samtale, før vi evt går fra hverandre. Men han var ikke interessert i å gå til Familievern kontoret, for det koster jo penger..
Englemamma Skrevet 23. februar 2009 #13 Skrevet 23. februar 2009 Familievernkontoret er gratis lykke til med beslutningen din
pinglo Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2009 Ok. Takk skal du ha. Da ringer jeg dit med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå