Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er lei av at mannen min alltid er inne på min facebook å snoker, ikke at jeg har noe å skjule. Men jeg synest det er godt å ha litt privatliv og jeg har ikke hans passord. Så jeg endret passordet mitt før i dag, men han kom seg inn på likevel, tilbakestilte passordet til det gamle. Hvordan kan han gjøre dette da og hva kan jeg gjøre for å få passordet mitt for meg selv?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Kanskje du kjapt kan endre passordet flere ganger, slik at om han tilbakestiller, så kommer det til et passord han ikke kan? Vet ikke om det hjelper, men kanskje:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Det du sliter med her er et samlivsproblem og ikke et dataproblem.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Det kan hende han sitter med et program som viser alle passord som har blitt brukt på pc'en, og hvilke sider de tilhører. Om han gjør det så er det vel ikke mulig å skjule passord. Det er et program som lett lastes ned...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Velg deg et passord med både bokstaver, tall og spesialtegn så blir det i alle fall vanskeligere for han å knekke passordet ditt! Men, strengt tatt burde det vel holde å gi mannen beskjed om at du ikke ville at han skulle snoke inne på din facebook konto. Fortsetter han med det likevel er det som folk over her sier, ikke et dataproblem du har....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå