Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 søte. Jeg synes det er utrolig sjarmerende med de røde fjonene på hodet. Krølltopper med rødt hår er bare så nett! Og gutter med rødt hår er fint! Fatter og begriper ikke at noen synes det er stygt. Jeg har ikke barn med rødt hår selv. Mine er blonde, men hadde de hatt rødt hår, hadde det ikke gjort noen verdens ting. Det er skjønt!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Takk skal du ha. Jenta mi har rødt krøllete hår, og hun er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde helt sikkert kommet til å kommentere jenta di, og sagt hun er aldeles skjønn!! Og ment det fra hjertet, om jeg så henne. ;o) HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Nydelige ja! Peneste lille jenta jeg kjenner har rødt hår og hvit hud, med masse fregner over nesen. Hun er ikke søt, hun er nydelig Mine barn er blonde, som nesten alle barn er. Heldige de som skiller seg litt ut.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Søsteren min har mørkt/rødt hår. Nydeligste håret noen kan tenke seg! Nå når hun er voksen, har det blitt så nydelig at folk kommenterer fargen hele tiden. Du får ikke kjøpt en så nydelig farge på boks engang!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg vet det finnes mange som synes det samme som du, HI. Det får jeg ofte høre, når folk kommenterer håret til jenta mi;) Det er ikke helt rødt lenger, men en gyllenblond farge med røde/gylne "striper" i. Det var rødt da hun var helt liten. En vakker farge, og jeg må passe meg litt for å si det til henne, for hun er VELDIG klar over det selv;)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Jenta mi har også gyldent rødt hår- og "alle" kommenterer det.. :-) Hun kaller seg selv til tider bare for Pippi. I sommer var vi i Sverige, hun var da i en slik "flette-periode". Folk stoppet henne for å spørre om de kunne ta bilde. De syns hun var en søt liten Pippi. Da ble hun selv veldig bevisst håret sitt... :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Jeg synes at folk som har problemer med rødhårete barn, er skremmende. De har en holdning som minner meg om Hitler, Nazi og KKK på en gang.
<3Lykkelig<3 Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Herregud for en kommentar da 00:11 :S Kan ikke gre alle over med en kam vel? Nei jeg syns rødhårede jenter med fregner er skjønne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå