Gå til innhold

Hvordan går det med deg Heira???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann nå er det ei stund siden jeg hørte fra deg.

Så hvordan går det med deg???

Vi skal ta ut egg imorgen,kjenner jeg er ganske spent,skal bli godt å få det gjort,så er det bare å vente til tirsdag for å se om noen deler seg rett.Håper du har det bra......

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann håpemamma, koselig å høre fra deg :o)

Joda, her går dagenen (sakte) framover. Har ennå to dager igjen før jeg skal teste.

Kjenner ikke så veldig mye av hverken det ene eller det andre.

Hadde ett par dager jeg hadde veldig ømme pupper, ellers har jeg hatt litt mensen-vondt innimellom, men ingen blod å se.

Så det er bare å vente.... *sukk*

Jeg regner med du har tatt ut egg nå :o)

Åssen gikk det? Blei det en god fangst?

Vel vel, jeg får komme meg på jobben. Mulig jeg logger en tur innpå i kveld når jeg kommer hjem for å se om du har svart meg :o)

Skrevet

Heisann ja her har vi vært ti uttak og fikk ut 11 egg:o).

Ringte ned idag og da var 9 stk befruktet så da setter vi inn to imorgen:o).Kjenner jeg er veldig øm i magen idag etter uttak igår,håper det går over snart.Blødde veldig under og etter dette uttaket,men det er visst normalt så jeg måtte ikke bli redd.Så spennende med deg da bare noen dager ijen til testing,sååååååå....spennende.Jeg skal teste den 10/3,så får bare håpe de sitter der og venter til det,hehe......Jeg er sykemeldt nå frem til jeg skal teste,så får håpe det kan hjelpe litt på dette forsøket.

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg.

Klem

Skrevet

Hei igjen.

Jeg pleier også å bli øm i magen etter uttak, men det er helt normalt ja.

Tok testen i dag, og den var positiv :o)

Tør ikke helt slippe gleden løs, før jeg har vært på 7 ukers ul og sett med mine egne øyne at det er noe der....

Du har vel vært inne og satt inn i dag du :o) Blir noen lange dager å vente til testdagen da...

Krysser alt jeg har for deg i hvertfall :o)

Skrevet

HURRA,HURRA,HURRA.....å så gøy at testen var positiv:o).

Jeg fikk satt inn to perfekte egg ifølge legen idag,men fikk ikke noen på frys så nå får jeg håpe og be de neste ukene at de sitter da;o).

Skal ikke teste før den 10/3 så det blir to laaaaaaange uker.

Hvor lenge er det til ultralyd for deg nå da??

Håper de neste ukene går fort for oss begge.

Kjempe glad på dine veine......

Grattis:o).

klemz

Skrevet

Tusen takk håpemamma!

Ja da ruger vi sammenn da :o)

Blir spennende nå å se om det er en eller to som ha klamret seg fast.

Jeg skal bestille meg ul-time om 3 uker, altså i sv.sk.uke 7. Håper dagene går fort fram til da, og at ingen mens kommer i mellomtiden (for noen av oss)

Hva skjedde med resten av eggene dine da? Du hadde jo så mange.....

ÅÅhhh, jeg skal krysse alt jeg har for at det skal feste seg hos deg også!!!

Skrevet

Heisann sveisann....

De andre eggene mine hadde bare delt seg 2-3 ganger så da var ikke kvaliteten på topp slik at de ville prøve å fryse dem.

Nå sitter jeg her med noe avtagende magesmerter som har vært helt forferdelige......men ingen blødning i sikte.

Hadde du noe lignende etter at du hadde satt inn?????

Har lest litt om festesmerter her inne,og det kan jo virke som det er det,men føler meg ikke sikker.

Får ringe ferten imorgen og høre med dem hva de sier..

Blir jo helt tøysete i toppen av å bare sitte å lure,hmmm....

Får håpe de neste ukene går fort ja for oss begge og at ingen TR kommer på besøk.

Gleder meg til svar fra deg

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...