Gå til innhold

14.02.09 kom endelig wilde til verden etter 11dager over termin:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

wilde.

14februar 23.02.09 kom endelig wilde til verden som et skudd, 11dager på overtid.

riene begynnte 06.00 lørdag 14 februar.

ville ikke vekke tarjei så gikk ned og spiste frokost og tok en dusj(var ikke helt sikker på at det var rier jeg kjente). ringte sykehuset halv ti og spurte om jeg kunne komme inn til sjekk. lot bare tarjei sove tilfelle det skulle bli ei lang natt.

kom ned på sykehuset og fikk bekreftet at det var rier jeg hadde men bare 2cm åpning så kjørte hjem igjen.

var og spiste middag hos svigerbror kl 16.00.

og 17.00 reiste vi inn til sjekk igjen. men ingen fremgang så dro hjem igjen. satt på dataen og surret og riene ble kraftigere og kraftigere. så kl 19.00 reiste vi inn til sykehuset igjen.

traff ei koselig jordmor som fikk strippet skikkelig, og vi fikk ei fødestue. fikk klyster som fikk skikkelig fart på sakene.

og ca kl 20.00 tok de vannet, alt etter dette er litt tåkete(veldig masse lystgass)..

så kom endelig de etterlemgtede pressriene og etter 4-5 press var hun ute;) 23.50.

mistet 1,4liter med blod og alt ble verre etter hun var kommet ut, revnet nesten ingen ting men livmora ville ikke trekke seg tilbake, så var det gjennom et smerte hælvete i 3timer, der de presset på magen min tok masse blod prøver og satt meg på drypp.

endelig etter tre timer ble vi kjørt inn til barsel og fikk sove litt:;)

ble på sykehuset frem til mandag så reiste vi hjem til wetle:) nå er vi hjemme og koser oss, hun er såååå snill bare sover og spiser:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med Wilde! :) Godt å lese om flere som har gått mange dager over.

Er ni dager på overtid nå og har så lyst å se den lille gutten vår!

Skrevet

hei og gratulere så masse :)

Skrevet

Gratulerer med valentinbarnet:)

Skrevet

gratulerer :)

Skrevet

å heisann!! gratulerer så masse. ja det er jammen godt å høre at vi på overtid faktisk kan få babyene våres...hehe for det føles ikke sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...