£adybird Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er i 35 uke og har hatt mye utflod nesten hele veien. Den er litt hvitaktig og det kommer mest på morningen eller etter jeg har dusja. Da kommer det fremover og blir en våt flekk på str med en femmer. Det lukter ikke så mye og ikke vondt. Har prøvd både med Canesten og Lactal, men ingenting hjelper. Jeg kan ikke bruke truseinnlegg for da får jeg sopp med en gang. Så det er ganske ekkelt... Har dere noen andre tips til hva jeg kan gjøre?
mamarama og lille banan Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 hvis du ikke kan bruke truseinnlegg er det vel bare å skifte truse ofte. de tar jo ikke så stor plass i vaskemaskina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå