Gå til innhold

Thailand(Phuket) VS India(Goa)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Har ikke vært i Thailand men Goa som er fantastisk.Tror ikke jeg hadde dratt dt med barn under skolealder. Føler man ikke får noe mere utav en strandferie der enn på Gran Canaria dersom man har til tanke å oppholde seg ved hotellet. Å komme seg rundt i Goa kraver litt mere med små barn enn store. Dersom barna sitter i vogn hadde jeg ikke vurdert det engang. Spar heller turen til senere evt ta det som en voksen ferie. Er ganske mange steder jeg ikke kunne tenkt meg å ta med barn i Goa men som er spennende og flotte med voksene. Goa er fremdeles preget av hippietiden. Uansett styr unna Anjuna-beach for soling og hoteller. Det er overfyllt med bleike og brautne engelskmenn. Anbefaler Candolim. Nesten fritt for turister og da selvsagt mindre selgere ved strandområdet. Å leie motorsykkel til å komme seg frem på er forresten nærmest obligatorisk.

Grunnen til at jeg ikke ville hatt sand, strand, hotellferie der, er rett og slett for at Goa har utrolig mye å by på og oppleve. Neste gang SKAL jeg forresten bo på Nilaya. Et fantastisk hotell, er bare å google i vei.

Vet ikke hvor du bor, men jeg reiste via Stockholm med Fritidsresor, svenske startour. Fikk billett til bra pris. Betalte kun for sete for hadde fikset overnatting selv. Var direkte flight stockholm.goa. Ellers må man reise via Bombay/Mumbai noe som stjeler en dag av ferien og oppsamlingsslyet fra Oslo til connecting flight går utrolig tidlig på morningen femtiden eller noe sånt. Man kommer ikke til Mumbai før rundt 24:00, må ha overnatting der og så ta fly videre. Jeg kjøpte resteplass forresten. Fulgte bare med på billettene.

Send meg PM om du lurer på mere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...