Gå til innhold

Mett og slapp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en bedre elgmiddag har vi fått rullet ungene i seng og de voksne på sofaen :o)

Nå gjenstår rydding av kjøkkenet, baking av sjokoladekake og dekking av bord for bursdagsfeiring i morgen ettermiddag.

Rosa akebrett var det sørgelig dårlig med i butikkene. Det eneste som var var slike med håndtakbremser og det er ikke noe særlig for denne snuppa her!

Får ringe den aller siste sportsbutikken i morgen formiddag, men tviler på at det blir noe akebrett ;o( Har en fin bok som back-up så presanger blir det uansett.

Vi har pakket opp små papp-tiaraer som de små prinsessene skal få når de kommer og de var "SÅÅÅÅ FINE" og da antar jeg at alt blir topp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer mett og slapp ja!!

Vi hadde mamma, pappa og Svigermor her til middag i dag. Svinesteik. Alle ble stapp mette. Etterpå kom søstern t gubben og mannen til kaffe, Serverte hveteboller med nonstop inni og melisglasur oppå.STOR suksess hos de to små iallfall! Lefser og berlinerboller. Som her i nord iallfall går under anvnet fastelavnsboller.

Nå er minstesnuppa nettopp sovna, guttongen på tur på badet og mor venter på himmelblå. Snakkes!

Håper alle h ar hatt en flott helg!

Skrevet

Her også :-)

Vi har også hatt middagsgjester, - bror og svigerinne med 2 gutter. Serverte kyllingfilet, ris og salat. Det falt i smak hos både store og små. Vi voksne fikk oss en liten spasertur mens ungdommene spilte Ticket to ride. Det er tidtrøyte her for tiden,- og et spill som fenger samtlige.

Til kaffe serverte jeg boller med krem, rosinboller og boller med vaniljekrem inni. I tillegg var det banankake, så ingen trengte å gå sultne fra bordet. Nå er alle ungene i seng. Jentene var sene igårkveld og hadde behov for tidlig kveld i kveld, så nå nyter jeg og gubben kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...