Gå til innhold

Påmelding til treff 4/3 for sommermager 2009:o)


Trultina78

Anbefalte innlegg

Hei prøver en annen dag igjen, for å få det til å passe for flest mulig. Kom gjerne med forslag om annet sted, for det kan vi endre på! Det kom forslag om å spise middag et nytt sted sist vi møttes. Er åpen for forslag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) For min del passer det egentlig best om vi tar det på tirsdagen, men dersom flertallet går for onsdagen så bøyer jeg meg i støvet;) Liker meg veldig godt på Tulla Fischer. Supert på ettermiddager midt i uka, pyton på lørdager eller midt i julestria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er noen som går på yoga tirs, så tenkte å variere litt. Var egentlig tenkt å variere mellom tirs og tors, men det ble ons denne gangen. Så tar vi det tirs el tors neste gang, får du til å komme tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer.

 

Onsdag passer best for meg :) Er litt klar for middag på Bær og bar (blir alltid så fristet av den gode menyen når jeg er der). Men kan gjerne prøve stedet på mercur-senteret også, altså. Har aldri vært der, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer:-) Jeg syns 17.30 blir for tidlig. Ønsker å ha litt ettermiddag sammen med familien først.... 18.30 er tidlig nok, syns jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også 17:30 er for tidlig. Synes 18:30 også er litt tidlig...

 

Men jeg kommer uansett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på studien gravide og trening, så jeg skal på trening på sykehuset som er ferdig 17.15.. Må dusje og sånn først... Jeg tenkte også å kjøpe middag. Regner med jeg er på plass mellom 18 og 18.30 en gang. Så de som ønsker kan jo komme litt før:) Er jo ikke så farlig om vi kommer samtidig alle eller?

Vanskelig å få det til å passe for alle... Vi kan ta det tidligere neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært med på disse treffene før, men nå er det på tide å hive seg med. Det passer bra for meg 18.30 på onsdag. Blir gøy å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei melder meg på :) Endelig en dag det passer :)

Har aldri passet på tirsdag og torsdager som det har vært tidligere.

Er første gang jeg er på treff, så blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg hiver meg også med på treff på Bær og Bar på onsdag!

Har termin med nr 2 18.juli.

Blir trivelig å treffe dere! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da er det store ovale bordet oppå "platået" reservert til oss, det er merket med Sommermager:)

Velkommen til nye og "gamle"!!;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg tenkte jeg også skulle komme, selv om jeg synes det er veldig skummelt :) Ble det 17.30 eller 18.30 til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal prøve og få hivd meg med denne gangen!! får se litt om j har bil i mårra, soden sambo jobber kveldsuke, men skal prøve og komme!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det blir 18.30. Det er bare å komme, meg bekjent er det ingen av oss som biter så det skulle ikke være så skummelt;o) Det er flere som er nye denne gangen, så det går nok bra!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan desverre ikke komme idag da det har dukket opp noe.

Men satser på å komme på neste treff. Håper det ikke er så lenge til :) Kos dere idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...