Gå til innhold

Gir dere 2 åringen fluortabletter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min elsker det,men lurer på hvilken tye som er "best" har tidligere hatt den med mintsmak men har nå banan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, gir med fruktsmak. men tror ikke den finnes for de som er så små, så han får en halv en. :)

Skrevet

Ja, begge får Flux.

4-åringen får 2 stk med banansmak daglig, og 2-åringen får bare om kvelden.

Skrevet

Helt vanlig mintsmak på de vi har men er visstnok nam i følge 2 åringen, jeg har de samme selv og synes de smaker py.

Skrevet

mini på 3 får med tuttifrutti-smak fra apoteket!

Skrevet

Ja, flux med banan om kvelden etter tannpuss :) Vi tar en begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...