anjaslilje Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Min elsker det,men lurer på hvilken tye som er "best" har tidligere hatt den med mintsmak men har nå banan..
2 gutter og 1 jente Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 ja, gir med fruktsmak. men tror ikke den finnes for de som er så små, så han får en halv en.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Ja, begge får Flux. 4-åringen får 2 stk med banansmak daglig, og 2-åringen får bare om kvelden.
Mamma til to tette Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Helt vanlig mintsmak på de vi har men er visstnok nam i følge 2 åringen, jeg har de samme selv og synes de smaker py.
^*^Ma85^*^ Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 mini på 3 får med tuttifrutti-smak fra apoteket!
Harald Ripultfør Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Ja, flux med banan om kvelden etter tannpuss Vi tar en begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå