Treningsmamma har født ♥ Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har laget blogg. Vil jo veldig gjerne ha lesere... og også folk som kommenterer men det er svært få som gjør dette. Hvordan kan jeg få flere folk til å lese den. Har prøvd å reklamerer litt her uten hell..... Er den virkelig så kjedelig? http://treningslaila.blogg.no/
Serial mom Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Det finnes ganske mange treningsblogger er ute, og felles for de som er populære er mye bilder av bloggeren, på trening, "formbilder", hva de har laga av mat, hvordan de trener og spiser, en del personlige greier osv osv. Kanskje blir din blogg litt for lik en typisk artikkel e.l i et fitnessblad, som "Fitness", "Iform", "Shape up" -bladene, litt for mye opplisting, som om du har klippet det ut fra en artikkel selv.(ser jo du har utdannelse i et, så du har nok selv forfattet det, men kanskje det blir litt for lite personlig på en måte, for å fenge....) Ikke alle er så voldsomt interessert i alle detaljer rundt slik, lett å bli vel faglig. Det finnes så mange forum og sider på nett om det samme, så skal man skille seg ut må man kjøre en annen vri på det. Nå er det ikke alltid at det er så voldsomt mange kommentarer på andre populære treningsblogger heller(sett ut ifra antall treff), men de har mange flere lesere enn folk som kommenterer. Mange av de populære driver med Bodyfitness, og utseende, bikiniform m.m er høyt i fokus, det trekker tydligvis lesere. Du kan jo kikke på de og se hva de gjør i sine blogger, og sammenligne. (egentlig helt andre type blogger enn det du har, din er mer faglig, men du kan jo se hva som gjør at de trekker folk ihvertfall, kanskje få litt inspirasjon:-) Bl.a: Heidivonkakoi.blogg.no Pump.blogg.no Kriweb.no Kadiesfitness.blogspot.com Liker bloggen din jeg da, så jeg fortsetter å lese:-)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Hei elli-karamelli Tusen takk for et godt og klart svar. Setter kjempe pris på det Vil jo veldig gjerne ha en særegen blogg som skiller seg litt ut fra andre. Tenkte derfor gravide kvinner og tiden etter en fødsel. Kanskje dette blir litt sær gruppe? Men gir meg ikke ennå. Syntes det er veldig gøy. Kan se det blir mye faglig. Merker at jeg er i permisjon- vil jo veldig gjerne få delt litt kunnskap med andre (er lærer av yrke). Skal titte på bloggene du har skrevet opp. Er ikke så glad i alt for mye bilder av meg selv- men kan jo begynne å legge ut noen bilder hvor jeg gjør øvelser etc. Flott at du fortsatt vil lese- det gjør meg glad... og igjen tusen takk for svar
Serial mom Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Hehe, hadde lett for å bli litt "faglig" selv i den tiden jeg var veldig gira på trening, kost, kropp osv, man stirrer seg fort litt "blind" på det, antar at alle andre også er veldig interessert i det samme:-) (samme som under utdannelse, jeg var jo så overraska over at ikke folk visste like mye om kroppen som det jeg gjorde! *nerd*) Hadde selvsagt vært veldig kult om du skrev denne bloggen mens du var gravid, hadde vært utrolig gøy å følge utviklinga av magen, treninga, kosten og hvordan du hadde det, men blir vel någet drøyt å gå på en ny gravidkule nå som du igrunnen nettopp" har født, hihi! De bloggene jeg linka til er jo en smule mer "overfladiske" enn hva din er, så blir jo litt feil å sammenligne, men de er ihvertfall populære, så får ta de for det de er, liksom. De har også linker til andre lignende blogger, så du får surfe litt rundt og finne ut hva du kan låne og hva du evt. kan skille deg ut med! Du har jo en god utdannelse i temaet, så bare ved det har du allerede et stort fortrinn! Keep it up! (og JA, flere bilder! Du ser jo superflott ut, så ingenting å bli brydd for:-) Kanskje bilder av magen før , under og etter graviditet, er så mange som lurer på hvordan magen blir seende ut etter man har fått barn. Magen er liksom det alle henger seg oppi, så hvorfor ikke bruke det? Lykke til!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 He, he... skal gjøre det.... Skal gå gjennom albumene mine fra både før og etter graviditet. Har heldigvis nok av bilder Ja, synd jeg ikke kom på bloggingen når jeg var gravid.... godt å ha i bakhodet ved eventuelt en tredjemann Tusen takk igjen for at du tar deg tid å svare og ha en fortsatt fin søndagskveld
Serial mom Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Skulle bare mangle, jeg likte bloggen din og deg, så "hjelper" gjerne!(er jo ikke sikkert andre er enige i hva jeg har sagt, men men) Ha en super søndagskveld selv, nå skal jeg klappe sammen pc'n og glane på tv og spise smågodt i stedet for å trene(har laga gym i kjelleren, juhu!) for jeg er så forkjøla og slasen idag, så jeg fortjener det, haha! Klemmer fra Slemmestad- biffer:-)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2009 Ha en super søndag du også.. og nyt kvelden med smågodt. Husk livskvalitet er viktig det også )) Og god bedring med nesa. Har forresten lagt ut noen bilder nå Klem
-MtG- Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Hehe, nå har du fått flere masespørsmål fra meg påbloggen din:)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2009 Så flott Skal svare deg i løpet av dagen. Ha en fin dag ))
Krøllefrøken Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Har tittet på bloggen din, interessant synes jeg! Du ser utrolig flott ut Bare lurte på om det er mulig å sende deg mail eller no? Lurer på masse ang graviditet og trening, vekt osv... men synes det er litt bedre å ta det "privat"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå