makkapakka med spire Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 jeg har alltid fått tr regelmessig fra nesten den dagen jeg fikk mensen, på fredag 4 dager før ikm begynner jeg å spotte, litt brunt i trusa, ble litt forundret for dette har aldri skjedd. Jeg følte meg gravid, akkuat som sist, men har hatt lit brunt i truseinnlegget hver dag nå, men testet på morgenurin og streken kom med en gang. Testen nettopp nå, og den streken kom også med en gang, kjempesterk.. Er det noen som har noen oppmuntrende ord til meg?? Kommer dette til å gå godt.. Er kjempebekymret...
Carasnella Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Tror ikke du trenger å bekymre deg:) Litt brunlig utflod og spotting er helt normalt og veldig vanlig. Jeg gjorde det hver eneste dag frem til uke 9 første gang jeg var gravid. Sist jeg var gravid mistet jeg og da snakker vi helt andre blødninger for å si det sånn. Da blør man mye friskt blod, levret blod og veldig ofte smerter.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hei;) Jeg spottet hele uke 5, men sitter i dag med en tulle på 20 mnd! Masse lykke til:)
makkapakka med spire Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for sånne positive svar, kjenner jeg ble litt lettet nå, opplevde ikke dette forrige gang, så syntes dette var veldig skummelt.. Off takk:O)
l.r.k Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 hei. du må ikke bekymre deg. jeg hadde slim og brunt i trusa i hele svangerskapet. dette går nok veldig bra. lykke til med alt som venter deg.
makkapakka med spire Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk for svar, jeg blir så glad når jeg hører dette:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå