bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 mye rart man lurer på. he he.. hittil har jeg delt den i 2 og spist med skje. ble lei av det og i dag skjærte jeg den i skiver, som jeg igjen delte i 2. men det var litt stress pga skallet. så nå lurer jeg på hvordan dere spiser den.
Libido- Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Deler den i to og spiser med skje. Til guttungen skjærer jeg av skallet og skjærer i biter.
Marsipan❤grisen Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg gjør som dere andre. Deler den i to og spiser med skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå