ApriIbaby Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Litt støre ting i små-lego altså. Ikke byggeklossene. Vet gubben gjorde det da han var liten. Og hører en del andre har gjort det. Lille har et fly og en politistasjon som faller fra hverandre heletiden. det hadde vært praktisk å lime det, men jeg er litt imot det. Tenker at det tar bort gleden med legoen da han blir større, og at legoen egentlig da er ødelagt. Problemet er vel egentlig at han er litt liten for dette ennå. Snart 4 år. Limer dere lego?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Kunne ikke falle meg inn. Da ville jeg heller ha kjøpt et fly og en politistasjon som ikke er i lego. Lego er lego, og det skal man kunne bygge med. Det er min mening.
Sånn kan det gå Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Lego skal bygges med. Taes fra hverandre og bygges nye ting av hele tiden mener jeg, og det gjør ungene her i huset. Vil man ha et fly eller en politistasjon til å leke med som ikke skal "falle fra hverandre" så kjøper man noe som er beregnet på å henge sammen.
Bettybu Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 hehe, hørte om liming av lego for første gang for 14 dager siden... Onkel til gubben lager litt mer avanserte/store biler/båter og limer dem.... Men ikke barnas...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Nei, da blir jo hele poenget med lego borte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå