trallatausa Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde El 28 januar, og ikm da 12 februar tror jeg det var.. Ingen mens er kommet, cb er negativ, men donnaen har gitt utslag i en uke nå, spesielt sist søndag, og dagene før det hadde jeg el slim og på søndagen el smerter som vanlig.. vi hoppet selvsagt fort til køys, flere ganger til og med, en slik dobbelsjanse får man jo sjelden.. aldri hørt om det før.. jaja, om en uke til så kan jeg teste.. Idag har jeg kjent merkelige smerter i underlivet, stikking liksom..og puppene er superømme.. Håper ikke tanta kommer .......
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har lest at hyppige orgasmer kan gi flere eggløsninger i samme periode:) Får håpe du er gravid. Jeg er i 2 pp, og sitter i skrivende øyeblikk og føler meg ganske kvalm... Kan hende jeg er litt småhypokonder, men om ca en uke skal jeg også ta en test! Krysser fingrene for oss begge:)
trallatausa Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Det ble jeg også senere i går kveld ! Håper dette er gode tegn for oss begge da...=) Tempen er fortsatt forhøyet..=) Så fikk jeg skikkelig strekk i magen når jeg reiste meg nå i sted.. Ja det er ganske vanlig å lete etter symptomer, men man vil jo sååå gjerne.. =) Jeg er i 15 pp nå.. lengter etter godgull i magen..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå