Superlis Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 med feber varme barn:( Her i huset har mini hatt feber siden fredag, prøver og ikke gi for mye febernedsettende, men har litt angst for veldig høy feber...mellomste her hadde feberkrampe og etter det er jeg blitt litt pyse. Men er litt stolt av meg selv, selv etter at mini hadde over 40 natt til lørdag klarte jeg og bevare roen, så tror jeg begynner og komme over skrekken, er 8 år siden nå;0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Har aldri opplevd feberkramper, men kan levende forestille meg hvor redd en blir da! Tøff du er som klarer å bevare roen når det bikker 40. De fleste av oss har nok kjørt på med paracet lenge før det. Lurt å la kroppen prøve å gjøre jobben selv, men også lett å gi febernedsettende litt for tidlig. All grunn til å være stolt Superlis - du er flink:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Kan se ut til at våre har fått samme dritten.. Her er feberen oppi 40 og jeg liker det ikke. Men vet jo at barn tåler den feberen "godt". Derfor har jeg ikke gitt så mye febernedsettende. Har heller kledd av og forsøkt å få ned feberen på det viset. Eldste nevøen min hadde feberkrampe da han var liten. Søsteren min var ung da hun fikk han og bodde fortsatt hjemme, jeg husker det så vidt (var vel 17-18 år) men husker at jeg synes det var ekkelt.. God bedring til dere:-)
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Huff da .Det er ikke gøy med slik feber.har angst jeg å.Storebror fikk feberfantasi om den bikka 39 og jeg er livredd fremdeles jeg.Ikke flink til å la være å gi paraset om den er over nei..... Jeg ser jo ann forma,og om den plager veldig først da. Håper det går fort over. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå