Gå til innhold

Spy, spy og spy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er det mye spy for tiden.. Lilleskatten har sin tredje runde med omgangssyke på kort tid... Stakkar liten venn! Er det noen som har tips til så kalt skånekost? Hva kan hun drikke, spise... Håper dere har det bra alle sammen! Klæm fra mæ tel dokker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars!

Hos oss elsker ungene en blanding av eplejuice og farris. Salt og søtt gjør godt for en uttørket kropp, så det vil jeg anbefale!

Ellers så kan det være godt med søtkjeks, mest for å slippe å kaste opp uten noe i magen.

God bedring til dere, skal krysse fingre for at dere har fått det som er for resten av året.

Go`bedringsklæm fra

Skrevet

Vanlig coka cola skal visst være bra! Helst uten kullsyre. Også mariekjeks eller Ritz saltkjeks.

Gjest amandine
Skrevet

Dere har min dypeste medfølelse... vi er som tidligere nevnt akkurat landet etter en reise i omgangssykeland... Eplejuice og farris er bra tips, så får du både sukker og salt pluss væske. Hvis ikke dette faller i smak kan du drikke søtt og spise potetgull. Da får du salt med. Ellers gjelder små slurker, gjerne sugerør, gjerne litt hele tiden. Når du er litt i bedring er det biola, idopform etc. Idoformkapslene kan åpnes og blandes i yoghurt for eksempel til de som ikke er store nok til kapsler. Ellers fikk vi beskjed av barnelegen på Haukeland om at det kunne sitte lenge i, så vær forsiktig med fiber og kraftig kost. Vi beynte Broremann på tynn havregrøt kjørt med stavmikser og blandet med blåbærsaft.... Lykke til og god bedging!!

Skrevet

Uff så lenge dere har hatt dette nå!

Jeg anbefaler også ritz-kjeks,- og bitte små biter med loff etterhvert som litt sitter i magen. En er bedre enn ingen....

Håper snart det slipper taket,- God bedring og mange varme tanker!

Skrevet

Æsj og æsj - det er ekle greier! Ønsker dere god bedring. Her er det eplejuice eller cola som gjelder. Kombinert med potetskruer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...