Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Har en venninne som bor langt borte. Vi pleide å snakkes nesten hver dag, men hun er litt travel for tiden. Men nå er det gått snart to måneder siden jeg har hørt fra henne, selv om jeg har sendt meldinger og ringt, samt skrevet meldinger på facebook (og vet hun har vært innlogget)... Huff, bare litt deprimert over å miste kontakten med min siste venninne...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hmmm, det tar da ikke så lang tid å sende et svar på facebook eller å sende en sms. Tror rett og slett du må vurdere å finne nye bekjentskaper - det er selvfølgelig ikke lett, gode venninner vokser ikke på trær, men dårlige venninner derimot...! Ikke bruk energien din på en som gir deg lite eller ingen respons.
*1+1=2 små* Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 hadde ringt jeg og hvis hun ikek tar telefon latt vær å ta kontakt en liten stund. det KAN være at hun er veldig opptatt og glemmer deg litt, kanskje noe har skjedd? og hun trenger litt tid for seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå