Gå til innhold

Hvor har du email?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På laptopen i stua, liker meg godt her, jeg.....hvor har du din? :)

Skrevet

Artig, du... Siden du bare har den på laptopen, kan du ikke lese mail andre steder du da?

Hva skriver du inn i den linjen øverst på siden før du leser mail da?

Skrevet

Oh heavens no, lese mailen andre steder?? Det høres komplisert ut. Og litt slitsomt i grunn. *puh*

Er jo mange gratis mailadresser der ute, prøv epost.no eller gmail.com. Du har også gode, gamle Hotmail. Jeg hadde en hotmailkonto for noen år siden, men det kom vanvittige mengder reklame....har en ny konto nå, og så langt har det funket bra :)

Skrevet

Takktakk, ztolfjert. Så lærte du noe nytt i dag også. Var drittlei reklamen på hotmail selv, derfor jeg er ute etter en annen. Skal sjekke de du nevnte :)

Skrevet

Vi lærer så lenge vi lever:)

Skrevet

Jeg tror nesten ikke du får noe bedre enn gmail i dag, som er gratis, og som gir deg bedre lagringsplass!

Anbefales!

Skrevet

Vi har eget domene så jeg har "fornavnet mitt"@"etternavnet mitt".no Ligger foreløpig på en server hos et firma som tilbyr webhotell, for jeg har ikke hatt tid enda til å sette opp egen mailserver her hjemme.

Veldig kjekt å ha en personlig epostadresse som jeg kan ha den samme hele livet. Og mannen min og alle ungene da også såklart epost etter samme "mal".

Skrevet

Er veldig fornøyd med Gmail jeg også! Er ingen reser på data, så burde vel holde meg for god for datatips, men mail fikser jeg og gmail er bra:-) Kjempestor lagringsplass og fiffige detaljer, ville gått for denne altså.

Skrevet

Jeg vil ikke nødvendigvis ha hele navnet mitt på emailadressen, så derfor er gmail en fordel.

Skrevet

Yahoo og hotmail .er fornøyd .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...