Thessa og Bebbis Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Har termin 7. Mai. I vognen, hva trenger jeg av utstyr der? Dyne, pute. Noe mer? Til hjemreisen, hva slags klær burde jeg ha med til han? Sånne søte sparkedresser i noe som ligner ull med ører på hetta (så en utrolig skjønn på HM) Blir lissom det for varmt? Klarer lissom ikke se for meg begynnelsen av Mai temperaturmessig nå i det heletatt :-P
Lykkelig_83 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 det er litt kjølig på kvelden tror jeg,men kanskje ikke så kjølig at du trenger så tjukk dress? barneavdelingen følger jo moten,så kanskej vente til litt nærmere våren for å se hva som kommer inn av vårnytt? Har selv termin 5.mai,så lurer litt selv.. regner med kanskje body,strømpebukse,joggebukse/genser og sokker og lue..:S og sikkert et pledd rundt han..blir jo rett inn i bil også videre fra bil inn i huset.. har lest noe med at barn ikke skal ha pute i starten?
Ella i farta Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 I vognen holder det med dyne og pute, og lammeskinn hvis du vil bruke det. Vi brukte det året rundt med førstemann og skal gjøre det denne gangen også Mai er jo veldig ustabilt temperaturmessig, så jeg ville tatt med en to, tre sett som er litt ulikt i varme sånn at du kan ta det som passer best. Ull er fantastisk til å regulerere temperatur og jeg skal bare bruke det på babyen min som kommer i mai.
jeg fant firkløvern Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har også termin i begynnelsen av mai og jeg tar med meg ei strømpebukse, body, sparkebukse, tynn ull lue og en tynn strikket dress for å ha utenpå. Er det varmt så dropper vi strømpebuksen og er det kaldt så legger vi et ullpledd oppå. Synes det er unødvendig å ta med for mye. Er det kaldt så sørger dere for at bilen er varm når dere skal kjøre hjem, uansett så skal dere rett inn når dere kommer hjem også, regner jeg med. Til vognen så kan dere godt starte med ei lita babydyne. Du vil jo se det an alt etter hvordan temperaturen blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå