Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Noen som har noe magefølelse eller sterke tegn før IKM i uke 9 ? Jeg er 99% sikker på at det har klaffet <3
makkapakka med spire Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hei ja jeg var sånn ca 90% sikkert på at det hadde klaffet denne mnd. Når jeg våknet i morges så bare bestemte jeg meg for å ta en test, og den ble positiv med en gang:O) Jippi, MEN er litt avventende for spotter litt.. gammelt blod, har hatt litt i truseinnlegget i 3 dager, så er litt redd. Når har du tenkt å teste?? Lykke til:O)
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 heisann ! Jeg tok en EL-test idag kun for nysgjerrighetens skyld, og siden den reagerer på samme hormonet som G-testene. Og den lyyyste positiv med en gang ! så egentlig har jeg vel testet allerede, men tar den ordentlige testen på lørdags morgen når samboeren er hjemme også. han har reisejobb, så jeg må prøve å få han med på litt forskjellige ting også =) trenger ikke å bety noe at du har hatt spotting da, er visst helt normalt rundt første mens har jeg hørt :-)) LYKKE TIL!
makkapakka med spire Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Å da kan jeg jo si et forsiktig gratulerer:O) så kjekkt da:O) Det er litt morsomt med sånne magefølelser, hadde lik følelse sist jeg var gravid... Ja jeg håper at denne spottingen vil gi seg snart slik at jeg kan slappe av å nyte den gode følelsen:O)
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 ja, men hvis det er en positiv test, må du nok forsikre deg hos lege, for d kan jo være en tidlig SA også.. Ikke for å gjøre deg nedtrykkt nå altså! Men best å være åpen for alle muligheter
makkapakka med spire Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Ja hvis det ikke gir seg i løpet av uken så får jeg ringe legen.
MissAntrop Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Magefølelse på at det ikke blir to blå på meg denne mnd, gitt. Ikm på tirsdag/ønsdag, men litt rosa på papiret i dag (såvidt synlig), så da antar jeg tr er på vei. Jaja, kan ikke få det til å klaffe på første forsøk hver gang, men litt irrritert på at vi ikke prøvde mer er jeg jo. Lykke til til dere andre!
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Ja det kan jeg godt forstå Magicka, menmen, bedre lykke neste gang! Fortsett å holde øye med EL og prøv så mye dere orker :-))
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Hei dere Magefølelsen min sier at det endelig har klaffet for oss igjen.. Kan ikke forklare det veldig, er bare ganske så sikker! Sånn hadde jeg det sist vi fikk positiv test også - men da mistet vi dessverre (SA). Men jeg er så dau trøtt om dagen, kan sove i 2 timer etter jobb - og det er ikke likt meg... Men jeg gjorde det sist også.. Forsøkte å "teste" idag med EL test, men fikk ikke noe utslag - men det var ikke nok til å rikke min magefølelse! Ikm 1 mars - så det er ennå ei uke igjen å vente.. Sukk - dagene går veeeldig sakte når en venter sånn=)
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 De symptomene der har jeg også! Sover lett et par timer om ettermiddagen, og til vanlig er ikke jeg helt utslått av å jobbe. Ikke av å sitte hjemme i helgene heller forsåvidt, så det må nesten være noe her. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå