veravang Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Det er så irriterende. Laptopen klarer ikke å logge seg på trådløst internett. Kan noen datakyndige svare meg på hva som er galt. de andre datamaskienene i huset finner nettet.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Prøv å restarte maskina =)) (hender det hjelper her)
ToPrinsesser<3 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Det kan være så enkelt som at wlan/ trådløst nett knapp er deaktivert på pc´en din. Jeg her nylig fått virus på min pc og etter 14 dagers normal funksjon etter jeg trodde det var fjernet mistet pc all tilgang til trådløst nett. Mulig nettverkskort som er gåent.
nourateadni Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Hvis du har en hp pavillion(evnt en annen hp), og strådløsbryteren bare lyser orange, uansett posisjon. Så kan det hende at du har en produktfeil, det hadde jeg på min, og fikk gratis reparasjon. Sjekk i så fall ut internettsiden til hp der er det mer informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå