Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Og hvor ofte gjør dere dem? VIL HA STRAM MAGE TIL SOMMEREN!!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg pleier å ta sit ups i stua jeg.. (måtte bare) Jeg er IKKE flink, selv om jeg hver dag sutrer over deigemagen min, hehe. Skal bli flinkere. Skal begynne i kveld. 20 situps først:) Tok keisersnitt så jeg har null magemuskler igjen så 20 stk er kjempe tungt syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 he he..jeg skulle også til å skrive at jeg aldri tar sit-ups i gangen..det er jo så kaldt der.. Men tar ca 100 sitt-ups av gangen... Varierer litt på hvordan jeg tar de.. 25 med føttene på gulvet og helt opp, 25 med føttene på gulvet og halveis opp (bare slik at korsryggen når gulvet..) 25 på skrå med føttene på gulvet og 25 på skrå med føttene høyt og knærne i 90 graders vinkel Nå er jeg gravid og tar null inntill barnet er 6 uker, etter det begynner jeg med få, for å øke litt etter litt til mine faste 100...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 I det siste har jeg trent så mye annet at sit-upsa har uteblitt, men om jeg førts legger meg på gulvet så blir det 100stk, litt varierende typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå