Blomsterenglene Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg gar hatt utrolig condt i halsen i 3 dager nå, men enda ikke hvert hos legen, men jeg spørr siden jeg jobber i bhg, så er litt usikker på smittefaren på halsebetennelse... Vil jo ikke smitte alle barna evt...
du og jeg og vi to Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Ja, halsbetennelse er smittsomt - og er det streptokokker er det veldig smittsomt. Ville ikke gått på jobb i barnehagen nei, men kanskje tatt en tur til legen for å se om det er noe bakterielt som kan behandles.
Blomsterenglene Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Ok, så dumt.. Ja, da får jeg bare ringe legevakta å høre da... =) Takk for svar...
du og jeg og vi to Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Ja, det ville jeg gjort. Er ellers positiv til å gå på jobb selv om man ikke er helt i form - men som forelder til barnehagegutt, ville jeg satt pris på om personalet ikke var smittsomme når de var på jobb. Men det er mest streptokokkene jeg er redd for da, for det er dem som er mest smittsomme. God bedring!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Ein god huske regel er som legen sa til meg denna uka når eg var der med gutten min. "Alt som har med øre, nese og luftvegar er smittsomt......!" God Bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå