Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Kan noen fortelle meg eller vise meg kilder til at vaksiner er det beste for alle. Vaksinerer dere? Jeg er så i tvil. Mamma
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Nei, alle vaksinene har bivirkninger. Men det er svært sjelden en ser alvorlige bivirkninger. Men så har man langtidsvirkningene. Mange mener at vaksine er roten til andre sykdommer slik som kreft autisme osv. De mener også videre at helsepersonell og legemiddelindustrien er kjøpt å betalt. All informasjon kan være forvirrende, men de fleste velger å vaksinere ca 95%.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 "De mener også videre..." Det var da voldsomt til generalisering! Jeg tror de fleste som er skeptiske til vaksiner har hatt eller vært vitne til uheldige opplevelser i den forbindelse, noe helsevesenet er svært sparsommelige med å registrere. Vi må heller ikke glemme at en svært liten del av den voksne befolkningen følger helsevesenets anbefalinger om revaksinering hvert 4 år, og til tross for at vaksiner ikke gir livsvarig immunitet blir de allikevel ikke syke... Ta en titt på vaksinedebattemn hvis du lurer på noe som har med vaksiner å gjøre. Der finner du linker fra begge sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå